دستمزد ستاره پرتغالی منچستریونایتد افزایش نمی‌یابد

دستمزد ستاره پرتغالی منچستریونایتد افزایش نمی‌یابد

پایگاه خبری فوتبالی- برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد که در نقل و انتقالات زمستانی مورد توجه باشگاه‌های عربستانی قرار گرفته بود، حالا در آستانه تمدید قرارداد خود با منچستر است.

به گزارش فوتبالی، تابستان امسال اولین پنجره نقل و انتقالاتی خواهد بود که سر جیم رتکلیف کنترل نقل و انتقالات منچستریونایتد را بر عهده دارد. تاجر بریتانیایی می‌خواهد با فعالیت در بازار نقل و انتقالات، به هواداران نشان دهد که چه پروژه بزرگی برای قرمزهای منچستر در نظر گرفته است.

مدیرعامل  INEOS در دسامبر 2023 با خرید 25 درصد از باشگاه منچستر موافقت کرد و مسئولیت امور ورزشی باشگاه انگلیسی را به عهده گرفت. به گزارش فوتبال اینسایدر، یکی از مواردی که گفته می‌شود راتکلیف تصمیم به اصلاح آن دارد، صورتحساب مجموع دستمزد پرداختی باشگاه منچستریونایتد است. سر جیم راتکلیف 71 ساله برنامه دارد تا مجموع رقم پرداختی باشگاه را کاهش دهد.

این گزارش نشان می‌دهد که این امر می‌تواند مانع از افزایش دستمزد برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد در صورت پیشنهاد قرارداد جدید به ستاره پرتغالی شود. منچستریونایتد احتمالا در پایان فصل درباره قرارداد جدید با فرناندز صحبت کند، اگرچه قرارداد فعلی این هافبک تا دو سال دیگر به پایان نمی‌رسد و شیاطین سرخ این گزینه را دارند که یک سال دیگر برای تمدید قرارداد صبر کنند.

گفته می‌شود که او علی‌رغم شرایط نابه‌سامان منچستریونایتد در این فصل، همچنان در این تیم خوشحال است و می‌خواهد با شیاطین سرخ ادامه دهد. دستمزد این هافبک پرتغالی در حال حاضر 240 هزار پوند در هفته است و بعید به نظر می‌رسد که در قرارداد بعدی، بیشتر از این مبلغ دریافت کند.

1428