برونو فرناندز بهترین پنالتی‌ زن تاریخ منچستر یونایتد شد

برونو فرناندز بهترین پنالتی‌ زن تاریخ منچستر یونایتد شد

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان باشگاه منچستریونایتد با گلزنی از روی نقطه پنالتی مقابل اورتون یک رکورد جالب را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش فوتبالی، با گل کردن ضربه پنالتی مقابل اورتون کاپیتان برونو فرناندز بهترین پنالتی‌ زن تاریخ شیاطین سرخ انگلیس شد. با گلی که برونو فرناندز از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند این هافبک پرتغالی با ۲۹ پنالتی گل شده به رکورد بیش‌ ترین گل زده از روی نقطه پنالتی برای تیم منچستریونایتد رسید. این بازیکن از ۳۳ ضربه پنالتی خود در دوران حضور خود در جمع شیاطین سرخ ۲۹ پنالتی را گل کرده و ۴ ضربه پنالتی را از دست داده و به این ترتیب آمار ٪۸۸ دقت در ضربات پنالتی را به ثبت رسانده است. ستاره پرتغالی در کل دوران فوتبال خود در باشگاه هایی مانند اسپورتینگ لیسبون و منچستریونایتد ۵۶ ضربه پنالتی زده که ۵۰ ضربه از آن‌ها با دقت ۹۰ درصد تبدیل به گل شده و فقط ۶ ضربه از دست رفته است. 

پیش از این بازیکنانی مانند وین رونی و ستاره های دیگر شیاطین سرخ رکوردداران تعداد ضربات پنالتی گل شده در جمع بازیکنان منچستریونایتد بودند که حالا برونو فرناندز توانست این رکورد را به نام خود ثبت کند. برونو فرناندز یکی از بهترین بازیکنان تیم اریک تن هاگ علی رغم نوسان نتایج این باشگاه بوده است.

۱۰۰۹