اضافه شدن سه بازیکن دیگر به لیست مصدومین چلسی

اضافه شدن سه بازیکن دیگر به لیست مصدومین چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- تروو چالوبا، رابرت سانچز و کارنی چومومکا بازیکنان چلسی که هر سه به تازگی از مصدومیت برگشته بودند به گفته رسمی از سوی باشگاه چلسی دوباره مصدوم شدند.

به گزارش فوتبالی، مصدومیت ها در باشگاه چلسی ادامه دارد و درحالیکه دیروز اعلام شد فصل برای رومئو لاویا به پایان رسیده است امروز اعلام شد چندین بازیکن دیگر هم به لیست مصدومین تیم پوچتینو اضافه شده اند.

پوچتینو در مورد وضعیت بن چیلول گفت: "باید شرایط بن چیلول که دو بازی انجام داده را بررسی کنیم. ضربه ای به پشت زانوی او خورده است و امروز آماده تمرین نبود." او همچنین گفت که انزو فرناندز هنوز بعد از اردوی تیم ملی آرژانتین به چلسی ملحق نشده و برنامه برگشت او به لندن با تاخیر مواجه شده است.

او در مورد بازی نکردن کول پالمر در دو بازی انگلیس در فیفادی هم صحبت کرد: "برای کول ناامیدکننده بود که نتوانست برای تیم ملی بازی کند. در بازی اول یک مشکل کوچک داشت و ما فکر می‌کردیم می‌تواند مقابل بلژیک بازی کند اما بازی نکرد. حالا او مشکلی ندارد و امروز با ما به خوبی تمرین کرد. فردا همچنان دو جلسه تمرینی دیگر داریم ولی اگر فردا شرایطش تغییری نکند برای شنبه در دسترس خواهد بود."

با اعلام رسمی باشگاه چلسی بازیکنانی که قطعا به دلیل مصدومیت در بازی مقابل برنلی غائب خواهند بود این اسامی هستند:

تروو چالوبا، وسلی فوفانا، رابرت سانچز، وسلی اوگوچوکو، کارنی چوکومکا، کریستوفر انکونکو، ریس جیمز، رومئو لاویا و لوی کولویل.

۱۴۲۸