رونمایی از مدل موی جدید لیونل مسی

رونمایی از مدل موی جدید لیونل مسی

پایگاه خبری فوتبالی - این فیفادی هم به پایان رسید و به زودی بازی های باشگاهی دوباره از سر گرفته می شوند؛ غایب بزرگ این بازی های ملی لیونل مسی بود.

به گزارش فوتبالی ، لیونل مسی به دلیل مصدومیتی که داشت، در این فیفادی غایب بود و به اردوی تیم ملی آرژانتین دعوت نشده بود تا ریکاوری کند و از مصدومیت خود بهبود بیابد. تیم ملی آرژانتین در این فیفادی به مصاف تیم ملی ال سالوادور رفت و با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید. آلبی سلسته از سوی دیگر در این فیفادی با تیم ملی کاستاریکا هم روبرو شد و موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد. در هیچ کدام از این بازی ها لیونل مسی حضور نداشت.

اینتر میامی در بازی بعدی خود قرار است که در تاریخ یکشنبه 12 فروردین ماه از ساعت 3 بامداد به وقت ایران به مصاف تیم نیویورک سیتی در رقابت های لیگ برتر آمریکا برود و باید دید که لیونل مسی در این بازی حضور خواهد داشت یا خیر.

به تازگی تصویری از لیونل مسی منتشر شده است که نشان می دهد آرایشگر او برایش مدل موی جدیدی را زده است. مسی مو های خود را قدری کوتاه کرده است. برخی ها اعتقاد دارند که مدل موی قبلی مسی بهتر از این مدل موی جدید او است.

1471