اختصاصی فوتبالی/ محمد نصرتی، مربی موقت 99 درصدی تراکتور!

اختصاصی فوتبالی/ محمد نصرتی، مربی موقت 99 درصدی تراکتور!

پایگاه خبری فوتبالی- تکلیف نیمکت تراکتور بعد از جدایی ناگهانی پاکو خمز چه خواهد بود؟

به گزارش فوتبالی، مهمترین خبر امروز فوتبال ایران، جدایی ناگهانی سرمربی اسپانیایی تراکتور بود. در شرایطی که بعد از باخت خانگی سنگین تراکتور به ذوب آهن، اخباری درباره احتمال قطع همکاری این باشگاه با خمز مطرح شده بود، اما مدیران تراکتور در روزهای گذشته، این موضوع را رد کرده بودند منتهی بعد از آنکه از صبح امروز و به صورت غیررسمی، خبر جدایی خمز از تراکتور منتشر شد، دقایقی قبل، کانال این باشگاه، این خبر را به صورت رسمی تایید کرد و نوشت:" آقای خمز روز گذشته درخواست جدایی خود و دستیاران خارجی‌اش را به مدیریت باشگاه اعلام کرد و پس از جلسه امروز نصیرزاده و این سرمربی، سرانجام باشگاه تراکتور با درخواست جدایی او موافقت کرد. جدایی این سرمربی از تراکتور به صورت کاملاً توافقی بوده و هیچ گونه ضرر و زیان مالی برای باشگاه تراکتور به دنبال نداشته است."

با قطعی شدن رفتن خمز، گمانه‌زنی‌ها درباره جانشین او، آغاز شده است. اگرچه طبق ادعای برخی رسانه‌ها، نام یحیی گل‌محمدی به عنوان گزینه اصلی مدیران تراکتور مطرح شده اما اطلاعات فوتبالی نشان می‌دهد که خبری از حضور مجدد یحیی روی نیمکت تیم تبریزی نخواهد بود.

دم‌دست‌ترین گزینه که بیشترین شانس را هم دارد، محمد نصرتی است. دستیار سابق خمز که چند روز قبل و بعد از شکست به ذوب آهن از سمت خود با اشک استعفا داد. استعفایی که البته هنوز باشگاه تراکتور با آن موافقت نکرده و نصیرزاده و همکارانش به دنبال راضی کردن نصرتی برای بازگشت به تیم هستند. امشب آخرین مذاکرات در این باره انجام می‌شود.

البته که نام یکی دو مربی دیگر هم مطرح شده اما گویا گزینه اصلی تراکتور، همکاری با نصرتی است و باید دید در بازی با نساجی، چه مربی‌ای روی نیمکت تراکتور خواهد نشست.

1984